Valparna växer!

 Hejsan alla mina hundvänner!
Oj vad tiden går, nu är Hollys valp redan tre veckor och Liahs alla bebisar drygt två!
De äter, sover och växer nästan så det knakar allihopa. Idag har Holly och hennes valp Queen Maxima Of NL flyttat ut i köket. Jag har ändrat och donat så att det ska vara smidigt när Liahs gäng ska flytta ut. Blev faktiskt riktigt bra måste jag säga.
Namnen på alla valparna är bestämda och inskickade för registrering till SKK, nu väntar vi på regbevisen som bör komma till veckan.
Pojkarnas namn blir Prins Birger Jarl på senapskillen och pepparpojken får heta Prins Joar. Ni som kan er historia vet nu att det måste handla om Svenska kungligheter i den här kullen. Så till namnen på flickorna som jag ännu inte delat ut till var och en men de blir i vilket fall som följer:
Rikissa av Polen, Rikardis av Schwerin, Amalia av Vasa och Blanka av Namur.

Hela Nationaldagskullen sover så sött!
Jag har idag plåtat dem en och en och här får ni se resultatet.
  Röda Damen!

  Senapskillen Prins Birger Jarl!

  Rosa Tösen!

  Gula Flickan!

   Pepparpojken Prins Joar!

  Gröna Tiken!

Nedan följer bilder på Queen Maxima när hon är med mamma Holly ute för första gången. Detta var i torsdags när det var fint väder. Holly hon passade sin "lilla" telning riktigt väl!

Meet Queen Maxima Of NL!
Mor och Dotter!
Det var allt för den här gången!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0