Mina älsklingar! Hollys Prinsessa!

Hejsan alla mina hundvänner!
Här kommer lite bilder på mina älsklingar.

Holly njuter i solen några dagar innan valpningen.

Tilda med sonen Step An Gaul Af Calle!

Prince och Liah tar siesta i skuggan!
 
Bullen Liah och Chili, Chillar i skuggan en varm dag!
 
Så var det då dags för Holly att valpa. Fredagen den sista maj kom det en liten prinsessa på Sjöbolyckans kennel. Allt gick väl för Holly, det var lite drygt innan snuttan kom ut. Hon var ganska stor hela 284 gr så det
var nog orsaken till att det tog lite tid. Mor och dotter mår väl och sessan ökar fint i vikt! Titta och njut av alla mina valpbilder. Men se upp det kommer snart flera då det är dags för Liah att valpa.
 

Hej här kommer jag!

Stolt mamma Holly!

Mor och dotter vilar ut!

Kom till mamsen lilla vännen!
Vi hörs för detta var allt för den här gången!
Killevippen

Kommentarer
Postat av: M-L

Grattis till denna lilla sööta Sessan :-)
och Lycka till med Liah!
Kram

Svar: Tack M-L! Det gick bra med Liah, men du kanske redan sett eller hört?
Sjöbolyckan

2013-06-04 @ 23:23:32
URL: http://kennelnewborns.blogg.se/
Postat av: M-L

Nu har jag sett! Jättegrattis till alla sju, så fina :-)
Kram!

2013-06-06 @ 12:38:53
URL: http://kennelnewborns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0