Halvstora pojkar till salu!

Hejsan all mina hundvänner!

Dessa båda killar behöver ett eget hem nu. De är födda den 8/3.
Är det någon som är intresserad eller vet någon som är, så kan ni väl ta kontakt med mig snarast!
Killarna är väldigt sociala, lugna men också busiga, precis som valpar ska vara.
De behöver ett aktivt hem med träning och skogspromenader och mycket mys eftersom de är väldigt kärvänliga.
Vana vid det mesta som de redan är kommer ni inte att stöta på några större problem kan jag nästan lova.
De går fint i koppel och följer med lösa i skogen. Kommer när jag ropar och tar snällt på sig halsbandet igen.
Nedan lite bilder på killarna som heter Step And Gaul Af Calle och Calles Jazz Af Calle.

De var allt för den här gången!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0