Mina älsklingar!

Hejsan alla mina hundvänner!
Idag har vi haft besök av Lina Källberg och Rebecka Jonsson.
De har varit här och gosat med valparna och tagit foto på dem, fikat och till sist så tog vi en promenad med hundarna innan de åkte hem igen. Alltid lika roligt att få besök av er tjejer!
Alla bilder ni nu får se har Lina tagit.
Liah i full galopp!
 
Min älsklingsBulle i full fart!
 

Mattes Princepojke busar med Sigge som är morbror till valparna som kommer på följande bilder.
 

Denna charmiga gosse är till salu!
 

Den här goseflickan är till salu!

Mysiga tjejen med ovanlig teckning är till salu!
Den här kramgoa isbjörnskillen är till Salu!

Denna söta tjej är tingad!
 
Visst är det fina bilder!
Ser nu att jag verkligen måste ta tag i att skaffa mig en bättre kamera.
Kram på er alla där ute för detta var allt för den här gången!
 

Kommentarer
Postat av: M-L

Jättefina bilder och hundar, supersöta valpar <3 Ska också titta på kamera framöver.
Kram!

Svar: Tack M-L!Ja det är värt att satsa på en riktig kamera om man vill ta superfina bilder.
Kram
Sjöbolyckan

2013-01-22 @ 17:02:23
URL: http://kennelnewborns.blogg.se
Postat av: Carita Skogestam

Verkligen fina bilder på fina doggisar !

Svar: Tack Carita!
Sjöbolyckan

2013-01-27 @ 12:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0