Bildbomb på mina 5 veckorsvalpar!

Hejsan alla hundvänner!
Nu kan ni frossa i bilder på mina små som blivit 5 veckor.
De är verkligen ett helskönt gäng.
Busar med allt och alla.
 
 
Liah busar med småttingarna.
 
Prince och Lia leker med valparna!
Prince och Liah busar med de små!

  

Prince med Singer Gazelle och Rolls-Royce Phantom med Liah.
 
Sunbeam Maberly och Chili.

 
Rolls Royce Phantom.
 
Rover Streetwise och Singer Gazelle.




Chili och Jowett Javelin.

  
  
Alla på rad! Först har vi Singer Gazelle, sedan kommer Jowett Javelin, där efterRolls-Royce Phantom, sedan Rover Streetwise och längs bak ligger Sunbeam Maberly.
 
Detta är lilla söta Singer Gazelle med sin nya matte Carita Skogestam.

Det mina vänner var allt för den här gången.
Jag jobbar hela den här helgen men unnar alla andra att ha en skön helg!
Så ha nu en fortsatt bra helg alla mina hundvänner!

Kommentarer
Postat av: M-L

Vilka fina bilder på dina underbara valpar! Så sööta :-)
Kram!

Svar: Tack M-L, ja de tar sig de små liven!Kom gärna och titta om du vill.
Kram
Sjöbolyckan

2013-01-20 @ 00:02:54
URL: http://kennelnewborns.blogg.se
Postat av: Jossan

Underbara!!!
De är ännu sötare nu när de har växt till sig lite.!
Hoppas helgen på jobbet varit bra!!
Kram Jossan

Svar: Tack Jossan!Japp, visst är de.
Ja helgen är lugn.
Sjöbolyckan

2013-01-20 @ 06:50:01
Postat av: Carita Skogestam

De är helt underbara hela högen. Att välja endast en av dem är nästan omöjligt. De är frammåt, kavata, förtjusande trygga goa hundar. Längtar efter dem alla....

Svar: Japp, det är de verkligen! Hela bunten är väldigt mysiga!
Sjöbolyckan

2013-01-22 @ 09:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0