Bildbombning!

Hejsan alla hundvänner!

Här kommer jag nu att bildbomba er med foton tagna med min nya kamera.
Det är jättekul att plåta med den, blir faktiskt väldigt fina bilder om jag får säga det själv!
 

Bullen & Liah!

Princepojken!

   
Tilda springer i snön!
   
Bullen 1:a bilden. Chili på den 2:a. Holly är på den 3:dje. Alla mina doggar på den sista!

Chilli poserar!
Liah i förgrunden och Holly & Bullen i bakgrunden.
 
Holly & Chili!
 

Vad nosar ni på kan tro?
 
Och till sist några bilder på valparna som hunnit bli sju veckor!
 

Valparna äter bra, leker och busar med mina andra hundar flera gånger per dag. De har åkt bil två gånger och varit med mig på jobbet en gång och det har gått bara bra! Vi har klippt klorna och avmaskat två gånger än så länge. Vi har även bestämt att Jowett Javelin "Java" ska sättas på foder utanför Vrigstad hos Agneta och Sören Regin. Vilket ska bli väldigt spännande att se vad det blir av den tjejen.

Det var allt för den här gången!
 
 

Kommentarer
Postat av: Carita Skogestam

Spännande med lilla otroligt söta JAVA. Fina bilder ! Kram

Svar: Tack! Ja visst är det spännande!
Sjöbolyckan

2013-02-07 @ 10:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0