Mina små!

  Hejsan alla hundvänner
Här kommer rykande färska bilder på de små i vinkullen!
Namnen är Tyska vita viner.
De har nu hunnit bli nästan sex veckor gamla och det finns fortfarande valpar till salu!
Hela kullen är väldigt jämn och fin. Valparna är framåt och lekfulla samtidgt som de är nyfikna och sociala till max! De leker med alla saker som finns framme och snor friskt från varandra. Springer sedan till en hundsäng eller in under blomsterpallen för att gömma sig. Verkligen en trevlig och rolig kull måste jag säga.
Är du eller vet du någon som är intresserad av en Russellvalp är ni välkomna hit och kolla på dem.
 
 Den här gossen heter Step An Gaul Af Calle och är till salu.
 

Tjejen heter Blue Angel Af Calle och ska bli agilitystjärna hos Johanna i Vänersborg.
 

Denna stiliga gosses namn är Binz An Bratt Af Calle. Killen är till salu.
 

Denna sötnosen heter Black Tower och ska förmodligen flyta till Ängelholm!
 

Dena mysiga pojk heter Calle´s Jazz Af Calle. Han föddes sist av alla. Är till salu!

Välkommen att höra av dig på [email protected]
Det var allt för den här gången!
Killevippen
                  
 
 

Kommentarer
Postat av: Lina

Dem är underbara allihopa! Men min favorit är Step An Gaul Af Calle. Bara fastnat för honom av någon anledning =)

Ha det gott så ses vi snart!
Kram från mig och hundarna

2013-04-22 @ 14:18:31
URL: http://linaalgotsigge.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0