En Prins är född!

Hejsan alla hundvänner!

Liah´s bebis är född. Det blev en prins och hans namn skall vara Prince Of PurpleRain.
Prince Of PurpleRain
Han är redan mammas stolthet, så fört han piper är hon där och kollar. Vad skall göras nu, tvätta lite, se till att han gör sina behov eller kanske behöver han mat? Liah sköter moderskapet perfekt trots mjölkstockning första dagen. Jag fick mjölka ut så det inte skulle vara så spänt. Tror att hon skulle haft mjölk till minst fyra men vi är tacksama för denna guldklimp.
Valpningen gick superbra! Jag fattade knappt att det börjat innan det var över. Alltid lär man sig något nytt.
Inne på dygn 2  1/6 2012  1/6 2012
Slutet gott allting gott.
Så levde de lyckliga i alla sina dagar!

Nä, skämt å sido uppdateringar kommer!

Dety var allt för denna gång!

Kommentarer
Postat av: Lina

Välkommen till världen lillprinsen! Ska bli roligt att följa honom. Så hoppas jag att jag får äran att träffa honom.



Kramar från mig och hundgänget!

2012-06-03 @ 21:58:21
URL: http://linaalgotsigge.blogg.se/
Postat av: Jossan

Åh va mysigt!

Grattis till dig och mamma Liah

kram

2012-06-03 @ 22:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0