Sjöbomaffian i Vikingstad

Hejsan alla hundvänner!

I helgen har jag varit i Linköping och besökt flickorna, ett besök fick också Jack Russell maffian som bor i Vikingstad. Tre stycken Sjöbolyckan´s hundar i samma agilitygalna familj.
Jag var där delvis för en trimning av den senaste i raden, ni kan se nedan vilken skilnad det blev.
Hon heter förresten Too-Ticki "Rut" och de andra är Gucci Envy Me "Aztrid" och Polka Dot Com "Ezter". De är ur Muminkullen, Doftkullen respektive Danskullen.
Här kommer lite bilder på gänget, tagna av deras husse Jimmy.
Med på bilderna är busen Hummer som fick följa med mig på besöket och busa lite med sina släktingar.Han blev nog mest förtjust i Rutan, i alla fall såg det så ut!





                  
                  Rutan före och efter trimningen!

Tre i Vikingstad och så Hummer.
Sjöbogänget i Vikingstad poserar. Hummer fick jag hålla, han ville absolut inte vara stilla när det fanns så många att busa med. Från vänster, Ezter, Rut, Aztrid och så kommer Hummer.

Vi på Sjöbolyckan´s kennel önskar familjen Kronstrand lycka till på Agilitytävlingarna framåt!

Det var allt för den här gången.

Kommentarer
Postat av: M-L

Vad roligt dom ser ut att ha :) så fina alla!!

Kram!

2012-04-01 @ 22:11:02
URL: http://kennelnewborns.blogg.se/
Postat av: Lina

Vilka härliga russellbilder! Kul för Hummer med en lika lekfull kamrat.



Vi ses snart hoppas jag.



kram från mig och hundarna

2012-04-04 @ 14:17:40
URL: http://linaalgotsigge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0