Ännu en mysträff!

Hejsan alla hundvänner!

Så vart jag sugen på en träff med vännerna Lina & Rebecka igen!
Vi hade en sådan trevlig eftermiddag förra veckan så det är väl värt en repris.
Meningen var dock att vi skulle lägga ett blodspår till Liah så att de fick se hur det går till men lilla vimsiga jag glömde klöven hemma. Inget blodspår utan slutapport, så detta får vi ta en annan gång.

Idag hade jag Dandiegänget med mig så det blev lite nya hundar för Hugo, som inte träffat Liah och Holly tidigare. Denna konstellation gick också superbra. Vilka goa hundar vi har!
Rebecka hade som vanligt sin fina kamera med sig och tog bilder nästan hela tiden.
Var nyss inne på hennes blogg och snodde den här fina på Hugo och Holly. Visst ser det fräckt ut. Holly lekte ganska villt med Hugo. Hoppade som en galning upp på/mot honom flera gånger.


Tack till Rebecka för den snodda bilden. Och tack båda för en trevlig stund tillsammans.

Detta gör vi snart om igen hoppas jag.

Det vara allt för den här gången!

Kommentarer
Postat av: M-L

Haha vilken underbar bild!!

Kram

2012-04-28 @ 00:16:50
URL: http://www.newborns.n.nu
Postat av: Lina

Det var en trevlig promenad trots att det inte blev någon spårning, men det går fler tåg som man så fint säger.



Vore kul att testa personspår med Sigge faktiskt. Så det tycker jag vi får bestämma nån dag som du kan visa blodspår så kan vi göra upp ett personspår för Sigge.



Ha en fortsatt trevlig helg så hörs vi!

Kram från Lina, Algot och Sigge

2012-04-28 @ 22:26:54
URL: http://linaalgotsigge.blogg.se/
Postat av: Lotta

Ohh!!!! Vad sugen man blir på rottweiler igen....Helt underbar bild!!

2012-04-29 @ 19:41:12
URL: http://vipwins.n.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0