Hummer fyller en vecka idag!

Hejsan alla hundvänner!

Idag har vi födelsedag. Hummer blir en hel vecka. Oj vad tiden går fort.
Mamma Chili är en utmärkt mamma. Hon vill vara med sin son nästan hela tiden. Igår var hon med oss på en liten kort promenad runt åkern men ville sedan snabbt in till den lilla parveln igen. Hon ligger och låter honom dia mest hela tiden så ni må tro att han blivit stor. Gjorde en liten snabb jämförelse i går på några kullar bakåt i tiden och han ligger bra till vill jag lova. Vet inte hur det ska sluta om det fortsätter i den här takten.
Han är en liten goding i alla fall. Se själva och bedöm!

Idag en vecka gammal.
Mamma Chili och Hummer The only One!


Vilar tryggt hos mamma Chili!
Vilar tryggt i mammas famn!


Vad Liah beträffar så har hon gått tom. Inga Dandievalpar här och nu i alla fall!
Synd, jag hade verkligen sett fram emot min 1:a kull med små Dandietroll. Men den blir ju den 1:a när den än kommer. Jag har ju nått att se fram emot i alla fall!

Det var allt för den här gången!

Kommentarer
Postat av: Angelika

Så himla tråkigt med Dandie valpisarna som uteblev.Hade varit kul att följa.

Inget flyt nu med valpningarna Kramar från oss i Fridsborgs

2011-11-09 @ 19:03:47
Postat av: Jossan

Åh va fin hon är med sin valp lilla Chili, kan tänka mig att hon är en alldeles utmärkt mamma!

kram Jossan

2011-11-09 @ 22:42:34
Postat av: M-L

Oj, vilken liten sööt!! Tråkigt att inte Liah fick några valpar men det finns ju tid att para henne igen.

Kram!

2011-11-22 @ 11:20:57
URL: http://www.kennelnewborns.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0