Hallå!

Hejsan all hundvänner!

Nu händer det lite här på kennel Sjöbolyckan.

Tyvärr inga valpar på Nova. Får nog lägga ner detta projekt, efter två misslyckade parninsförsök får jag inse att det inte fungerar. Hon är för liten i "pyttan" som också är indragen eller hur man nu ska förklara det hela.
Någon som varit med om nått liknande? Hör gärna av er till mig då!

Just nu har vi tre löptikar här hemma så stackars Calle har det lite jobbigt just nu. På söndag får han åka bort ett tag till en kompis som får låna honom när den värsta tiden infaller.

Håller koll på de små.Tilda ska paras i nästa vecka. Återkommer med mera info om det.

Tilda har varit utför en liten olycka förra veckan. Då var hon i slagsmål med ett gammalt taggtrådsstaket. Fick sy fem stygn på bröstkorgen och äta penecilin i sju dagar. Såret läker fint och allt ska nog bli bra. Fy rackarns för all gamal kvarlämnad taggtråd ute i markerna. Borde vara böter på sådant. Tänk på alla vilda djur som också kan råka ut för detta.

Härnäst väntar MH ögonlysning och patellakoll på
 Chili. Detsamma ska göras på hennes tilltänkta "Bennie" Sjöbolyckans D.I Thomas Lynley.

Sedan har jag lite andra planer för framtiden som än så länge är lite hemliga, men jag återkommer löpande allt eftersom!

Ha det gott och hoppas på en snar vår!

Kommentarer
Postat av: M-L

Hej! Det var ju tråkigt med Nova!! Nä jag har inte hört talas om något sådant.

Vad spännande med Tilda istället då!! Fyy vad tråkigt med taggtråden!! Så slarviga dom är!!

Lycka till med alla planer!! Kram!

2011-03-09 @ 22:57:43
URL: http://kennelnewborns.blogg.se/?tmp=131845

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0