Mumin snart 8 veckor och så Holly!

Hejsan alla hundvänner!

Nu går det undan må ni tro!
Valparna i Muminkullen blir snart 8 veckor gamla och det är dags att flytta hemmifrån. Dock är det bara Lilla My som fått ett nytt hem än så länge så är det någon som är sugen på ett litet mumintroll kan ni höra av er.
Lilla My "Kajsa" Flyttar till familjen Lorin i Motala. Där kommer hon att busa med sönerna Lukas o, Hugo.

Too-Ticki, Mymlan, Snusmumriken, Mumintrollet och Lilla My "Kajsa"

Valparna är nu besiktigade med beröm godkänt. Allt gick superbra, lugnt och stilla. Tack Ulrika för detta.

Så fick jag igår en fin bild på Holly som jag bara måste visa er!

Detta är hennes favoritställning. Visst är hon en riktig sötnos och som jag längtar tills jag får hämta henne. Allt är planerat och klart. Vi flyger den 20:de till Eindhoven för att träffa dotterns pojkväns familj. Stannar där för en trevlig vistelse i några dagar. Åker sedan den 25:te till Puttershoek för att träffa lilla Holly och hennes uppfödarfamilj. Sedan bär det av till Sverige igen. Längtar så tills vi är hemma med henne. Men hoppas på trevliga dagar och samvaro med familjen van der Wielen!

Fler bilder på pärlan!
  
Det var allt för denna gången!
Ha en riktigt bra sommar!

Kommentarer
Postat av: Margareta Kullberg

Helt underbara!

2011-07-09 @ 19:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0