Nytt på hemmafronten!

Hejsan alla hundvänner!

Tror definitivt att Tilda är dräktig nu!
Hon är fruktansvärt inställsam, pratig och kelsjuk. Likadan som hon varit vid de tidigare dräktigheterna.
Hon är även tröttare, man ser att hon tar alla tillfällen i akt att vila sig på.
Men hon missar inget heller må ni tro. Vakar på allt och alla så hon inte missar något godis eller så.
Tilda är så rolig att ha här hemma, hon ger en alltid ett tillfälle att skratta. Hon är mattes lilla pajas!

Lite nyheter om Liah- Hon är anmäld till en viltspårkurs.
Vi börjar på lördag. Det ska bli spännande då jag aldrig provat på detta tidigare.
Jag har bara läst lite om hur det går till. Tror att det kommer passa denna lilla dam.
Hon är ju väldigt nosig när vi är ute och går!
Rapport om detta kommer efter första kurstillfället, då vet jag mera.

Calle, Chili och Liah var på lite rymmarstråt idag vilket inte gjorde mig glad!
Calle kom först tillbaks, sedan Liah lortig som en gris. Sedan dröjde det en stund innan Chili kom.
Vad göra med detta lilla bustroll?! Det blir till att hårdträna!
Det var allt för denna gången.

Ha det gott alla hundvänner!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej!

Roligt om Tilda är dräktig. Spännande kombination. Också roligt att du anmält Liah till viltspår. Lycka till!!



Kram Lotta

2011-04-06 @ 18:09:16
URL: http://vipwins.com
Postat av: M-L

Vad spännande med Tilda!!

Vad roligt med viltspårskurs med Liah, det ska bli spännande att hör hur det går! Lycka till med det!!

Hm så där gör Felicia också ibland, hon kommer tillbaka då hon också som en riktig lortgris!!

Kram!

2011-04-06 @ 22:34:46
URL: http://kennelnewborns.blogg.se/?tmp=131845
Postat av: Lina

Åh vad spännande med Tildavalpar! Då får sigge kanske ytterliggare några syskon.



Då kräver jag att jag får hälsa på de eventuella valparna, fast egentligen kanske det inte är någon bra idé, man blir ju så valpsugen =P



Vi får väl se till att gå ut med hundarna någon dag. Eller träffas och träna lite på klubben.

Vi får höras om det!



Kram

2011-04-11 @ 16:49:36
URL: http://algotochsigge.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0