Dräktighetsrapport! Färgbilder och Svart/vitt!

Hejsan alla hundvänner!



Här ser ni Tilda 6 veckor o, 2 dagar in i dräktigheten.
Hon väger nu 9,2 kg och börjar nog tycka att det är lite jobbigt!
På promenad ska hon i alla fall fortfarande följa med. Hon accepterar inte att vara hemma, men hon är inte lika snabb som vanligt. Vill inte vara med på bus. Om det är någon som försöker busa med henne blir hon väldigt grinig och fräser ifrån. Hela hon utstrålar "Låt mig vara". Tycker otroligt mycket om magmassage. Jag har märkt att de gillar detta när de är dräktiga, så vi tar några små stunder med massage varje dag bara hon och jag!

Här ett urval av bilder jag tagit idag på promenaden!
1:a bilden alla fyra på samma!


   
Tilda i hög possition!       Calle                          Chili                           Liah & Tilda

Kom sedan på att det var länge sedan jag tog några bilder i svart/vitt!
Så här kommer dom.

  
Först ut Tilda!
  
Sedan kommer några på Chili
   
Och här kommer Liah. Flest bilder på henne för hon är så tacksam att plåta!

  
Och sist kommer två bilder med Calle och en med Liah och Chili!

   
Huvudbilder på Tilda, Calle, Chili och en lite närmre på Liah.
Visst är Calle och hans dotter väldigt lika varandra. Det tycker i alla fall jag.

Vi hadde verkligen en skön prommenad idag.

Det var allt för denna gången.
Ha en fin vecka!

Kommentarer
Postat av: Lina

Så fina bilder du tagit på dom! Så himla fina hela högen.



Och vad stoor Tilda är nu, ska bli spännande att se hur många det blir. Jag tror fortfarande på fyra.



Kram!

2011-04-27 @ 18:50:49
URL: http://algotochsigge.blogspot.com
Postat av: M-L

Vad rund och fin Tilda är!! Det ska bli kul att se dom små!! Håller tummarna att allt går bra!!

Vilka härliga vårbilder på alla dina snygga hundar!!

Kram!

2011-04-29 @ 09:24:56
URL: http://kennelnewborns.blogg.se/?tmp=131845

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0