Valpnytt!

Hejsan alla hundvänner!

Nu så har lilla Cascabell lämnat oss för att bosätta sig i norra Norge, närmare bestämt Fauske Nordland.
Hon är just nu på väg dit, beräknas komma fram i kväll. Då är hon nog trött på att åka bil skulle jag tro, för det är riktigt långt upp dit.
Bella var riktigt duktig i bilen på vägen till Göteborg där vi skulle möta hennes nya husse Walter. Hemma väntar matte Christel och barnen med spänning.
Hoppas att lillan får det riktigt bra, och att hon kan lära sig norska som blir hennes nya modersmål.

Det var en liten kort rapport från oss!
Hej då för nu....

Kommentarer
Postat av: Annicka

Grattis till fint resultat i utställningsringen , och vad roligt att få sälja en valp till Norge ! Håller tummarna för att dom sista hittar nya hussar o mattar snart Kram Annicka

2010-05-05 @ 23:09:58
Postat av: Angelika

Kul med en liten Norska till:) Grattis till utställningsresultatet:) mkt bra.JAg såg din kommentar och jag håller med dig inte alltid lätt att hinna men det jag menade att endel uppfödare hävdar att det är trams jag säger istället var ärlig jag tror det handlar om tidsbrist? men som sagt mina tankar o ideer.inte rätt eller fel.

Hur går det med hulliganerna hur många kvar nu?

Lycka till Kram angelika

Postat av: M-L!

Hej! Vad kul med en av valparna till Norge!! Hoppas att den långa resan gick bra!! Kram!

2010-05-10 @ 21:11:25
URL: http://newborns.zoomin.se
Postat av: Christel Nyland

Bella er en superskjønn valp! :D Den lange bilturen gikk kjempebra, og hun var så lykkelig når hun kom fram! :D



Tusen takk for at vi fikk kjøpe denne herlige jenta! :D

2010-05-13 @ 21:48:56
Postat av: Janette

Tack Annicka för att du uppmärksammat Liah´s utställningsresultat!

Ja, visst är det kul att få sälja lite hundar till andra länder! Nu har jag exporterat till mitt andra land, som ju blev Norge då.



Till Christel säger jag bara: Kul att du gillar henne och det var så lite så! Att du ville köpa henne var bara kul!

2010-05-13 @ 21:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0