Alltid i mitt hjärta och i mitt minne!

Hejsan alla hundvänner!


Igår fredagen den 28/5 tog jag mitt livs svåraste men mest självklara beslut. Att avliva min älskade Nicko gosse som hastigt och med ett väldigt intensivt förlopp insjuknat.

Denna goa Dandiekille kommer alltid att ha en speciell vrå i mitt hjärta och i mitt minne.

Nicko i mitt hjärta och i mitt minne

Stort tack skänker jag till Nicko´s uppfödare den bästa av de bästa Gun och Ove på Kennel Strike för sitt engagemang och sin omtanke för både mig och Nicko. Stort tack även till alla er andra riktigt goda vänner och uppfödarkollegor som stöttat mig efter denna svåra händelse. Goda vänner betyder allt i sådana här situationer.

Det var allt för denna gång!


Kommentarer
Postat av: Annicka, Manne ,Jocke

Sov gott lilla Nicko, när du gått över regnbågsbron träffar du Otto din halvbror, han väntar på dig där så att ni kan leka...

2010-05-29 @ 20:13:00
Postat av: Maria o Mighty m co

Stooor varm kram! Tänker på er.

2010-05-29 @ 22:23:33
URL: http://www.simplesite.com/mightypaco
Postat av: Angelika

Stor kram du ska veta att vi andra vet precis hur svårt du har det och vet att du skulle ställa upp för oss En jätte tröst kram på väg.Angelika och alla andra på Kennel Fridsbrgs



Nicko en vacker och vänlig ängel:)

Postat av: M-L

Hej! Nämen det var tråkigt att höra!! Så jobbigt för er!! Vila i frid lille Nicko!! tänker på er, KRAM M-L!!

2010-06-02 @ 22:07:29
URL: http://newborns.zoomin.se
Postat av: Lotta

Vad finns det att säga?! Att få ta bort sitt djur är ett mycket jobbigt beslut...Tänker på dig...Det var mycket ledsamt....Kram Lotta

2010-06-03 @ 00:16:28
URL: http://www.vipwins.com
Postat av: Eva

Tänker på dig, minns vår första Dandie Hera. Det gör ont än, även om det är några år sen hon fick sin frihet.



Kram

2010-06-03 @ 17:05:50
URL: http://www.lullaberget.nu
Postat av: Ulla Bilock-Heyl

Tråkigt att höra du som var så glad i din lilla Nicko. Jobbigt att göra beslutet jag vet. Han har det bra nu.

2010-06-11 @ 17:54:39
Postat av: Gun o Ove

Tack käraste vän för dina varma ord! Tårarna bara strömmar. Du vet att vi lider med dig och stöder dig i ditt beslut att inte låta älskade lille Nicko behöva lida länge. Jag är ändå glad att Nicko kom till dig och fick ett så bra liv även om det blev alldeles för kort. Det som smärtar mest är när någon av våra underbara valpköpare drabbas på det här viset. Både du och Nicko finns alltid i våra hjärtan.

STOR kram till dig!

2010-06-13 @ 14:06:12
Postat av: Rita Sillsten

Hello Janette!

Thanks visit my homesite,is good that you liked my humor(dandie)I like sometime make something and when I have time I make more,I visit your homesite and I like all your Jack Russell picture and also Dandie.I look your dandie pedigree and there was Finloren Barnaby Rudge behind,hi is in Finland very nice home and if I not memory stong he is now International CH and home name is now Onni(Onni mean lucky)I understan someting Swedis but not can write,I hav had one years swedis language in skolen.

2010-07-30 @ 17:11:37
URL: http://koti.phnet.fi/barelsan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0