På valpfronten!



Hejsan alla hundvänner!

Ett riktigt Gott Nytt År och en god fortsättning önskar vi er alla från Sjöbolyckan!

Nytt på valpfronten är att Smulan nu har gått 3 veckor sedan 1:a parningen och är förmodligen dräktig. Hon har redan blivit mera tillgiven och kelesjuk. Hon är tröttare och sover mera och har redan blivit lite kinkig med maten. Så nu är det bara att hålla en tumme för Smulan och Hobbe´s kommande kull. Hoppas på många fina valpar. Kanske blir det namntema från "Sagan om ringen" eller ett gäng kommisarier. Jag har inte bestämt mig än!

Tilda har bara gått 1½vecka sedan sin 1:a parning, så där kan vi inte bidraga med någon information ännu.

   

Ha det gott, så hörs vi snart igen!

Kommentarer
Postat av: M-L!

Hej! Jag håller tummarna för att det blir många underbara valpar på dina fina hundar!! God fortsättning på 2010!! Kram!

2010-01-03 @ 13:14:49
URL: http://newborns.zoomin.se
Postat av: Anna

Hejsan! Nu var det verkligen längesedan jag kollade in hos dig.

Har haft supermycket att göra ett tag nu, och det har visst du också med tanke på vad man kan läsa här på bloggen. Verkligen kul att höra om dina planerade valpar, håller en tumme för att det blir många denna gången. Kanske jag kan komma förbi och kolla!

Ha det bra så hörs vi snart1

Kram

2010-01-04 @ 19:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0