Tre nyheter i en!

Hejsan alla hundvänner!
Nu har vi lite nytt att berätta igen.

Drink nummer två ur Absolutsviten är testad, med beröm godkänd! Absolut Passion inte så söt som Banini men otroligt god. Vet dock inte vilken jag ska klassa som etta eller tvåa. Det är nog väldigt beroende på vad man är mest sugen på för tillfället, en sötare drink eller inte. Prova själva och bedöm. Skriv gärna kommentar till mig och berätta. Sista drinken kommer jag att testa så småningom.

Nyhet nr:2 Let´s Tango With Maja har flyttat ifrån oss till sitt nya hem i Månstorp/Jönköping. Där hon nu bor tillsammans med pappa Scooby och tiken Moa. Nya matten heter Helen Johansson. Maja kommer framförallt att synas i utställnings-ringarna framöver. Stort lycka till i framtiden önskar vi matte och Maja.

Nyhet nr:3 Nicko har nu avverkat premiärturen på cykel. Detta evenemang avlöpte utan några som helst problem alls. Det verkade faktiskt som om han aldrig gjort något annat i hela sitt liv. Jag tror han tyckte att det var skönt att få sträcka ut på benen så där riktigt ordentligt.

Ha det gott alla där ute i hundvärlden!

Kommentarer
Postat av: M-L!

Hej! Det låter ju gott det där med drinkarna!! Får se när jag provar detta, jag dricker ju inte någonting så mycket nu, jag har hela magen full med vätska!!

Spännande med Maja!! Det ska bli kul att se henne!!

Åker du till Växjö den 1/11? Kram!

2009-09-26 @ 12:08:17
URL: http://newborns.zoomin.se
Postat av: Annicka

Hej, det där med cykling låter spännande,har tittat på en sån där grej man sätter på hojjen ,men inte kommit till skott, men nu vart jag sugen . Vi tränar spår för fulla muggar nu, Masetto & Jocke är riktigt duktiga . Du ska se vad alla flinade på bruksklubben första gången vi kom , men dom fick tji och är riktigt imponerade av mina dandiesar nu . Ha en fortsatt trevlig helg allihopa ! Kram Annicka .

2009-09-26 @ 17:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0