Ny rapport!

Hejsan alla hundvänner!

Nu är Dansarna installerade hos sina nya undersåtar. HaHa jag bara skojar, nya familjer menar jag.
Det har rapporterats att allting gått över förväntan. Nya kompisarna accepterar de små, men fostrar dom också. Precis som det ska vara i en flock. Hoppas på god framtid för pärlorna. Maja i utställningsringen och Polka på agilityplan. Vet inte än om hon ska heta Polka, rapport om detta kommer senar

Helen hämtar hem sin efterlängtade Maja.  Sista bilden på familjen Dansare.  Erica & Jimmy med dottern Ebba hämtar hem sin nya agilitystjärna Polka.

Idag har vi varit på skogspromenad med hundfamiljen Karlsson och deras matte Maria. Det var bara Calle o, Nova som fick vara hemma. Jag tyckte att det räckte med tre hundar så här första gången vi träffades med hund. Maria och jag går uppfödarutbildningen tillsammans.
Alla hundar blev snabbt kompisar och promenaden fortlöpte problemfritt.
Här kommer ett fåtal av alla fina bilder som togs.


Paco, Mighty,Zassa, Tilda & LIah. Nicko sprang före.

Hela gänget på väg framåt. Mighty kollar varför vi dröjer Mighty och Paco är Tildas nya kompisar. Mighty, Paco och Nicko utforskar skogen. På språng mot nya mål. Liah i gröngräset. Tilda vägleder Liah på skogspromenaden. Paco är nyfiken på Tilda och Liah.  Söta lilla Liah är trött. Zassa, Paco  & Mighty Här är Mighty.

Visst ser det mysigt ut!
Jag hade i alla fall jätte trevligt på min skogspromenad.

Ha det gott tills vi hörs eller ses igen!


Kommentarer
Postat av: Annicka

Hej , vad kul att du hittat nån med trevliga hundar att promenixa med ,dom ser ut att trivas ihop alla och ha det mysigt i skogen . Det är något jag saknar här hemma finns massor av hundar men alla vill bita eller äta upp mina . Kram Annicka

2009-09-29 @ 23:22:23
Postat av: Maria

Härliga bilder! Å visst var det härligt!

2009-09-30 @ 19:10:54
URL: http://www.simplesite.com/mightypaco
Postat av: M-L!

Hej! Verkligen härliga bilder!! Helén ser så nöjd ut med sin fina lilla Maja!! Vad spännande det ska bli att se hur det går!! Kram!

2009-10-03 @ 15:51:42
URL: http://newborns.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0