Dräktighetsrapport!

Hej och hopp i vårens tid!
Hoppas att alla har det bra.
Här är allting bara okej. Smulan äter nu som en häst och växer så det knakar.
Vid 7 fulla veckor väger hon 7,2 kg, och det syns verkligen att hon ska ha valpar. Måste nog trimma henne på magen så att de små hittar till tuttarna. Håller på att förbereda för valpning. Jag syr nya skynken att lägga i valpningslådan. Måste plocka ner lådan från vinden och bädda upp den med mjuka gosiga dynor och ett nytt skynke. Sedan är det bara att vänta. Smulan håller också på att förbereda sig, hon slickar och putsar på allt och alla som kommer i hennes väg. Det går till och med bra med Tilda som annars inte står särskilt högt i kurs.
Imorgon är det utställningsdags igen! Tilda, Nova och Nicko i Hässleholm.

Ny rapport kommer när valparna är här!
Kolla gärna in en sväng emellan.
Ha det gott så länge!

Kommentarer
Postat av: M-L!

Hej! Klart att jag håller tummarna för dig i dag med alla hundarna!! Lycka till!!

Jag såg att du har frågat mig om jag ska på några utställningar, jag har inte anmält till någon men jag kanske kommer och tittar på er!! Kram!

2009-05-17 @ 09:29:20
URL: http://newborns.zoomin.se
Postat av: Angelika

Hejsan! Roligt att det börjar närma sig ska bli så roligt och se vad det kan bli av dessa två underbara föräldrar( ja partisk hanhunds ägare)ska bli kul o se färger har ni börjat gissa hur många det blir?? vi brukar ha vad slagning i familjen. Våra blev 8 v igår och åker nu en efter en. Snyft ingen blev kvar till mig men alla har hittat fantastiska hem.så lite glad är jag nog:)

Jag håller tummarna för er. Förväntar mig rapport

Kram Angelika och Dandy

2009-05-18 @ 12:24:27
URL: http://fridsborgsjackrussells.doggyblogg.se
Postat av: Angelika

Hejsan Janette! Idag har jag hänvisat en valpintressent till dig hoppas de hör av sig.Var sugna på en valp efter Dandy så man vet aldrig jag gav dem dina uppgifter.

Lycka till Kram Angelika

2009-05-22 @ 21:33:28
URL: http://fridsborgsjackrussells.doggyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0