Veterinärbesök!

Hejsan alla hundvänner!

Nu har Absolutkullen blivit besiktigade. Allting avlöpte helt perfekt förutom att Victory kissade på matte, när hon skulle chippas. Lite pip var det från alla tre när den tjocka nålen för chippet skulle in i nackskinnet, men vaccinationen gick bra på alla tre. Besiktningsprottokollen är helt utan anmärkning, och alla papper är ifyllda för Luxemburgarna, så det är klart för dem att åka hem. Det känns nästan lite sorgligt så här på sluttampen,att alla ska flytta nästan på en gång. Men lugnet vara ju inte för evigt, snart kommer Tilda´s valpar. Om dom nu inte hinner komma innan de andra flyttat, och så börjar allting om igen. Jag får bara en liten paus i kiss och bajstorkandet, men den pausen fyller vi med annat. Jag ska bland annat på handlerkurs för Gerhard O´Shea. Nicko får följa med dit, det ska bli spännande! Sedan väntar utställning med Nicko i Askersund. Där får vi se om kursen givit något resultat, men jag tror inte att jag kan göra så himla stor skillnad. Men vi får se!

Ha det gott alla hundvänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0