Jag har långtråkigt!!!

Hejsan alla hundvänner!

Nu är man hundbiten i dubbel bemärkelse!
Vadå undrar ni som inte redan vet. Jo,  ifredags blev jag det. Tilda och Smulan for ihop och min hand kom emellan. Oturligt till max. Jag jobbade en natt med detta, men sedan svullnade det så pass och blev lite varigt så jag ringde till akuten och fick infinna mig där redan efter ett par timmar. Det blev således inget jobbande min sista natt före semestern, utan den fick jag tillbringa på sjukan där jag fortfarande befinner mig. Jag får penicillin rakt in i blodet. Hoppas verkligen att jag får åka hem i morgon. Jag saknar gubbben,alla hundarna och inte minst de små drinkarna. Hoppas att dom har det bra där hemma. När jag kommer hem ska vi äta jordgubbstårta. Smaskens!

Ha det bra i ett mulet sommarsverige!

Kommentarer
Postat av: M-L!

Hej! Nämen oj vilken otur att du kom emellan!! Krya på dig!! Kram!

2009-07-12 @ 22:24:04
URL: http://newborns.zoomin.se
Postat av: Angelika

Stackare. Kul att vara hundbiten men bara bildligt.Tikarna kan vara jävliga i löp o gravm tider. Våran Diva äter inget verkar lite som smulan var du vet inget duger så det käns som det är bebbar på g där.Hoppas du har fått komma hem nu. Jag förstår att du längtar hem till godingarna.

En jätte kram o krya på dig från oss alla Fridsborgs Kennel Angelika

Postat av: Annicka

Hej ! Nej men vilken otur men blir gärna så i stridens hetta har gjort samma misstag en gång , men det vart ju inte så allvarligt som för dig . Hoppas du har fått komma hem till jordgubbstårta och dina 3 små drinkar nu i alla fall . Ha det gott alla kram Annicka o Nickobrorsor .

2009-07-13 @ 13:51:51
Postat av: Janette

Ja visst är det otur, men det är sådant man får räkna med när man har flera tikar i samma flock. Nu är jag i vilket fall som hemma igen och har ätit födelsedags middag. Ska nu sätta på kaffe och äta jordgubbstårta.

Ha det gott!

2009-07-13 @ 17:12:55
Postat av: Angelika

Välkommen hem. Tad et nu försiktigtså du får njuta av lite semester.

Dandy skicakr sommar hälsningar

Kram Angelika

Postat av: Anna

Oj då! Det var illa, hur gick det till?

Hoppas du är bättre nu!

2009-07-17 @ 22:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0