Hallå! Nya bilder bå Absolut kullen.

Hejsan alla hundvänner!
Nu kommer alldeles rykande dagsfärska bilder på valparna. Nu är dom snart fem veckor gamla.
Dom busar och står i mest hela tiden. Passion har kommit igång hon oxå! Alla brottas och har sig. Om någon ger ett Tjuvnyp till någon av de andra, får hon strax själv ett tillbaka. Idag har valparna åkt sin första tur i bil, tillsammans med mamma Smulan. Bilfärden avlöpte utan några problem alls. Lite gnäll första biten men det får man ju acceptera. Sedan sov dom nog det mesta tror jag.

Här får ni ett axplock av dagens bildskörd. Det är inte lätt att få en liten valp att posera men jag hoppas att ni kan bilda er en uppfattning om hur dom utvecklats.

I lördags var det en valpköpare här och tittade på allihopa. Hon bestämde sig för Banini, som nu fått lov av matte att flytta till Aneby. Så nu är det Passion och Victory kvar som söker nytt hem.

Passion   Passion.
Passion                    Passion   

 Banini.   Banini.
Banini                                     Banini    


Victory.   Victory
 Victory                      Victory


Kommentarer
Postat av: Anna

Hejsan!

Nu var det längesedan jag kollade in här.

Det har hänt en del må jag säga. Vilka fina och gudomligt söta valpar du fått. Kul att en är tingad!

Ska nog kollalite oftare nu.

Ha det fint i sommar.

Kram

2009-07-08 @ 22:29:28
Postat av: Angelika

Visst håller jag koll på dessa underbara varelser. Hur är de isättet har de ärvt coola pappas sätt? Han älskar att vara här på Öland.Alla kelara mycket med doggarna och det brukar bli lite matrester som av en händelse aldrig hamnar i kylen???

Ha det jätte gott

Kram Angelika o Pappa Dandy


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0