Gissa var jag fått namnen ifrån!

           

Absolut Banini

4-5 cl Absolut Mandrin
1 cl Creme de Bananes

Häll ingredienserna i en shaker.
Skaka och serveras i cocktail glas.


Absolut Passion

4 cl Absolut Mandrin
2 cl Passoã
Sprite
Lime

Bygges i highballglas
Dekorera med lime


Absolut Victory

6 cl Absolut Vodka
Tonic Water
Limefrukt
Is
(ev. socker)                      

Pressa saften ur en halv limefrukt i ett highballglas.
Slå över 6 cl Absolut Vodka och tillsätt eventuellt lite socker.
Fyll med krossad is och varva isen med limebitar.
Toppa med Tonic Water.


Jag har inte smakat själv, det svär jag på.
Men jag ska! Testa alltså, i allafall innan sommaren är slut.
Så jag vet inte om dom är lika goda som mina här hemma är.


Kommentarer
Postat av: Madde

Ja Passion var riktigt fin :)

Jag var på bilfestivalen för en vecka sedan o smörjde itne in mig med solsalva :( Då brände jag mig på ena sidan och har nu fjällat 3 ggr på en vecka :S

2009-07-04 @ 16:17:11
URL: http://www.metrobloggen.se/madelen
Postat av: Madde

Haha ja precis, men nu har ja lärt mig något :)



Tyckte minsann namnen var roliga :D Alla andra ska köra med Alfabetet osv, du/ni har alltid lite speciella och unika namn :)

Nästa kull kan du använda bilnamn ;)

Tänk dig en liten ettrig King Ferrari eller en ståtlig Prince Cadillac haha :D

2009-07-04 @ 18:20:51
URL: http://www.metrobloggen.se/madelen
Postat av: M-L!

Hej! Ja dom ser verkligen goda ut!! Jag har inte heller testat dom. Det ser ju frestande ut!! Vilka härliga bilder på dom, dom är jättefina!! Valparna alltså. Kram!

2009-07-04 @ 22:43:47
URL: http://newborns.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0