Nyhet

Hejsan alla hundvänner!
Jag är en stilig Dandie Dinmont hane vid namn NICKO som snart ska flytta in på Sjöbolyckan´s kennel. Matte har i 1:a hand tänkt ställa ut mig, undrar just var då. På trappan kanske, HaHa... Sedan, om jag fortsätter att vara lika stilig som jag är nu, då ska jag få bli pappa!  Det är lite svårt att ställa upp sig snyggt för någon som vill se hur man ser ut. Tycker ni att jag lyckats bra, så kan ni väl skriva en liten kommentar, då blir matte glad. Det ska nog bli kul att få komma till mitt nya hem och alla nya kompisarna. Hoppas bara att dom är snälla! Dom ser ju snälla ut i alla fall, jag fick en bild till min nuvarande bostad, så jag har kollat in dom. Ni kan ju själva se på sista bilden. Där är dom allihopa efter en långpromenad i skogen.
Ha det gott så ses vi snart igen! Jag ska bara vänja mig vid nya hemmet först.


Här kommer Nicko, snart ett nytilskott på Sjöbolyckan´s kennel

Försöker att ställa upp mig för min nya matte ska få se hur jag ser ut.


Kommentarer
Postat av: M-L!

GRATTIS till din första Dandie! Han ser verkligen jättefin ut! Lycka till med honom! Kram!

2009-01-19 @ 18:14:34
URL: http://newborns.zoomin.se
Postat av: Lotta Berglund

Hej!

Ett stort grattis till Nicko!! Dandien är en helt underbar ras.



Kram Lotta

2009-01-20 @ 13:19:36
URL: http://www.vipwins.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0