Let´s Polka Dot Com en av dansarna!


Hejsan alla hundvänner!

Jag har nu fått hem Smulan från Linköping och när jag var där och hämtade henne passade jag på att träffa Ezter i Vikingstad. Här kommer nu lite bilder på henne och en annan Sjöbolyckan hund Aztrid (Gucci Envy Me) som bor där. Ägare är Jimmy o, Erica och dom tränar och tävlar agility. Det har gått bra för Aztrid, men husse säger att hon är lite för snabb för sitt eget bästa. Hon fick en liten skada i ryggen i våras men är pigg och i full gång igen. Hoppas på fina resultat i framtiden. De har nu börjat att träna även med lillsnoppan Ezter. Vi håller tummarna även för hennes framtida agilitykarriär. Jätte kul tycker vi här på Sjöbolyckan´s kennel. Stort lycka till i framtiden.

Ezter
 
Ezter                          Ezter                         Ezter & Aztrid
Aztrid är Ezters bästa lekkompis.      
Aztrid                Ezter

Hej då för denna gång!

Kommentarer
Postat av: M-L!

Hej! Vad fina dom är Smulan och Ezter!!

Vad kul med agility, kan tänka mig att Russlarna är snabba!! Skönt att skadan i ryggen gick över!! Jag har gått en agilitykurs -88, då hade jag en Welsh Corgi Cardigantik, Kicki, hon var mycket lättlärd och rolig att jobba med!!

Lycka till med parningen!! Kram!

2009-12-13 @ 11:05:55
URL: http://newborns.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0