Utställning i Askersund

Hejåhå!
Har ju inte rapporterat från denna utställning, men jag hade ingen egen fotograf med mig så jag har väntat på Annicka Karlssons bilder. Hon äger Manne och Jocke. Bilderna är från Club Show.
Annicka påstår att handlerträningen för Gerhard O Shea gjort susen. Att vi hade en bra kontakt Nicko och jag. Stort tack för det. Jag kände faktiskt själv att det gick mycket bra. Kolla själva hur fint han går och ställer upp sig framför domaren.

     


Nicko fick fin kritik, men domaren, Jonas Wiborg tyckte inte att han är riktigt färdig i kroppen ännu. Men det blev ett HP.
Den officiella gav ett 1:a pris. Domare där var Pia Lundberg.
Så nu lägger vi utställningarna på hyllan ett tag.
Vi fick i alla fall bra resultat i uppfödargrupp och avelsklass där vi blev BIS respektive kom två:a.

Kolla in avelsgruppen Kennel Strike .


Manne, Jocke, Marco och Nicko.

Här är en bild på Nicko och hans syskon. Det fattas bara en syster, Lobis som bor i Umeå.

Syskonen Strike

Jocke, Manne, Nicko, Marco och Lauretta

Hej då för nu!

Kommentarer
Postat av: M-L!

Hej! Missade detta inlägg!! Fina bilder och hundar!! Kul att handlerkursen gör nytta!! Grattis till fin kritik på Nicko!! Kram!

2009-08-16 @ 16:50:02
URL: http://newborns.zoomin.se
Postat av: Annelie Jalonen

Hejsan !

Grattis till din nya dandie valp. Jättekul !!!

2009-08-17 @ 19:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0