Trimning igen!

Hejsan alla hundvänner!
Nu har jag varit i trimtagen igen. Denna gång var det Calles tur, han var förskräkligt långhårig. Synd bara att man kommer på för sent att man skulle tagit en "före bild". Nu blir det bara en "efter bild", men visst blev han fin. Ni får även se högen av hår som jag timmade bort. Man kan nästan inte tro att det kan bli så mycket hår efter en så liten hund. Nu får Smulan se upp, för det är bara hon som är kvar att trimma.
Ha det gott!


Här ser ni Calle som långhårig Jack Russell.             Resterna efter Calle.

              Calle sötnos igen!             Här är Calle alldeles nytrimmad.

Kommentarer
Postat av: Angelika

Jaha nu var det dax igen. Vill du ha några av mig du verkar tycka att det är super kul HIHIH.

Men visst blir dina hundar fina.hoppas den blivande mamman har börjat äta nu?? Pappa Dandy är ängslig för sin fru??



Angelika

2009-04-26 @ 18:06:52
URL: http://fridsborgsjackrussells.doggyblogg.se
Postat av: Annicka Karlsson

Hej ! Jösses vad duktig du är , jag kör ju lyxvarianten , lämna - hämta- stort hål i plånboken. Även om jag skulle lära mig trimma så funkar inte mina händer längre , har fått tag i en ny "trimtant" som ska vara såå duktig , ska dit den 5/5 så blir spännande att se hur dom blir . Självklart håller vi tummar för er , och det kommer säkert gå jättebra ! Kram Annicka o vovvar

2009-04-27 @ 13:54:32
Postat av: M-L!

Hej! Ja det är verkligen otroligt att det blir så mycket hår efter varje trimmning!!

Det är vanlig torkad vitlökspulver, finns bland dom vanliga kryddorna! Kram!

2009-04-27 @ 14:56:34
URL: http://newborns.zoomin.se
Postat av: Janette

Hejsan alla som tittar in!

Tack för support och tips om vitlökspulver. Jag tar ite emot extravovvar i alla fall inte utan att ta betalt, till exempel av dom som kör lyxvarianten. HaHa....

Men det är tur att dom också finns så att profstrimmarna överlever. Och att profstrimmarna finns så att alla andra får hjälp.

Ha det gott!

2009-04-27 @ 15:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0