Hejsan svejsan alla hundvänner!

Har nu hämtat mig något från fästingchoken. Det är bara att kolla igenom hundarna,  plocka dom små jävlarna och se till att dom hamnar i dom sälla jaktmarkerna.

Idag har jag förberett Nickogossen för utställning på fredag i Smålanstenar. (Trot om ni vill men jag hittade en liten jävel på honom.) Efter detta insåg jag att pälsen vuxit något gräsligt på Tilda, så då tog jag henne också! Hon ska ju ställas snart hon med. Bäst är nog att putsa lite regelbundet så det inte hinner växa mig och henne över huvudet. Medans jag ändå höll på så tog jag lillsnoppan också. Men hon hade inte så mycket att ta, så det gick snabbt. Nu är både Nicko, Tilda och Nova fitt for fight så att säga. Hässleholm se upp! Och alla ni där ute som tittar in, kan väl hålla en tumme för oss.

Någon säker dräktighetsrapport kan jag inte delge er ännu, men jag tror att det är possitivt. Smulan har nämligen slutat att äta. Jag får lura i henne diverse godsaker, men vad gör inte en orolig matte för sin älskling.
Vidare rapport kommer.

Ha det gott i vårvärmen.

Kommentarer
Postat av: Angelika

Tummen hålles på begäran. Vi ser framemot rapport

Häls Angelika o hundarna

2009-04-24 @ 16:28:21
URL: http://fridsborgsjackrussells.doggyblogg.se
Postat av: M-L!

Hej! Klart att jag håller tummarna för er!! Både till Hässleholm och att ni får valpar så klart!! Kram!

2009-04-24 @ 16:58:08
URL: http://newborns.zoomin.se
Postat av: Janette

Tacksam för all support som jag kan få!

Ha det gott

2009-04-24 @ 17:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0