Valpträff på Huskvarna hundklubb

Det jag nu ska berätta hände för ett tag sedan, men jag har inte kunnat informera om det för vi har haft påhälsning av tor. Den store åskguden ni vet! Han gick fram samma dag som nedanstående träff inföll.
Men nu har vi fått igång internet igen....

Alltså den 29 september................

hade jag, Lotta,Gith och Susanne en valpträff på Huskvarna Hundklubb. En väldigt lyckad dag tyckte i alla fall vi. Trots att dagen började med dimma, dis och duggregn kom ett 30-tal russlar med sina familjer. Jack Russlarna fick pröva på agility, bästa tricket, tipspromenad, paketletning, rally-lydnad och russell-race, Jättekul... tyckte min nya lilla stjärna Tilda.Racemaskinen,som Flips matte och husse hade med sig, med riktigt skinn var väldigt uppskattad. Stort tack för att ni stälde upp med den! Till sist var vi samlade i klubbstugan och fikade. En helmysig dag som vi gör om till nästa år...... Ett stort tack till alla er som kom med era hundar!!! Utan er hade det inte blivit någon träff.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0