6 0, 7 veckor har förflutit!

Hejsan alla hundvänner!
Nu har det gått en tid sedan jag lade in något här senast.
Valparna har nu hunnit bli 6 och 7 veckor. De är nästan lika omöjliga att få på bild som det är att väga dem nu. De ökar doch fint i vikt fast jag tycker de äter lite dåligt med vanlig mat. Liah tillåter dem som tur är att dia fortfarande. Till och med Maxima får ta sig en slurk på henne. Holly tycker att hon är för hårdhänt eller ska jag säga hårdtandad för att snutta längre. Hon morrar åt henne och gör lekinviter för att få henne på andra tankar. Idag har de varit ute hela eftermiddagen i valphagen. Vi avslutade med en halvtimmes fri lek och fotografering på gräsmattan i trädgården på framsidan.
Här kommer ett urval av dagens bildskörd!
Titta o, njut, det gjorde jag!

Alla fem senapsvalparna i Liah´s kull!
Klicka på de små bilerna så blir de större!
           
Sjöbolyckan´s Prins Joar och Sjöbolyckan´s Calles Jazz Af Calle
Det var allt för den här gången!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0