Nyheter på "G"

Hejsan alla hundvänner!

Spänningen stiger och temperaturen är på topp!
Nej, ingen är sjuk i feber eller så, men het av spänningen som råder.
I morgon bär det av för att hämta hem ett nytillskott till oss här på kenneln.
Det ska bli spännande att se hur det går med alla de andra hundarna.
Hunden som kommer är en vuxen Dandiepojk som inte kan bo kvar hos sin ägare.
Jag har grunnat både länge och väl på om jag skulle prova att ta hit honom.
Det blir ett litet vågspel men friskt vågat är hälften vunnet som jag brukar tänka.
Håll nu en tumme för att allt går bra så får ni uppdatering så snart jag har lite bilder och nått att berätta.



Sjöbolyckans Hummer The Only One söker fortfarande ett eget hem!
Någon som vet någon som söker valp!
Välkommen hit för att kolla in denna coola kille!

Det var allt för den här gången gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0