Trippel Dog Show!

Hejsan alla hundvänner!

Idag har Liah och jag varit på utställning i Jönköping.
Morgonen började med dimma och dis här hemma, vad ska man ta på sig? För mycket visade det sig senare. Det blev en varm och fin dag på många vis. Soligt och uppehåll hela tiden. Jag träffade Nickos uppfödare, den bästa av de bästa som jag nämt tidigare här i bloggen. Jag träffade även Liah´s uppfödare, även hon toppen! Hon tyckte att Liah var supersöt. Liah blev utställd och bedömd i alla vinklar och vrår. Hon visade sig från sin bästa sida förutom när det gäller sina rörelser. Då var allting bara så jättekul, hon skuttade fram i ringen. Resultatet en 1:a på grund av detta, annars vet man inte hur det hade gått. Bättre lycka nästa gång, kanske.
Jag gick även runt och kollade in allt som fanns till försäljning, och det var inte lite det.
Köpte dock bara lite i Doggymontern, två kilo hundmat och en kylduk till mässpris! Vi var ju även på utställningen i går lördag, men då bara för att kolla! Då gjordes det storköp minsann! Två stycken super fina men dyra saxar, en effilerings och en vanlig. Hoppas nu bara att de är lika bra som de ser ut att vara.



        Liah På Trippel Dog Show i Jönköping              Liah På Trippel Dog Show i Jönköping

Det var allt för denna gången!
Ha´de tills nästa gång.

Kommentarer
Postat av: Annelie Jalonen

Ett stort grattis till Liah utställningresultat.

Hon är en liten sötnos!

Vad tråkigt med Nicko!!!!!!!!

Jag visste inte att det hade hänt.Gun talade om det för mig idag. Tänker på dig !!

Kram Annelie o Doris

2010-06-21 @ 22:24:55
Postat av: Annicka

Grattis till fint resultat! Har hört att lilla fröken nog skulle ha vunnit om hon inte hade skuttat, men då hade hon väl roligt och det är ju också viktigt. Önskar att jag kunnat delta och träffa er, men förhoppningsvis blir det fler tillfällen i sommar. Kram

2010-06-22 @ 20:14:27
Postat av: M-L

Grattis till 1:a på Liah!

Frida skuttade hon också, det gick bättre den tredje dagen då gick hon fint!

Hon är jättefin lilla Liah!! Kram!

2010-06-22 @ 23:11:13
URL: http://newborns.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0