Chili Piri Piri och utställningar framöver!

Hejsan alla hundvänner!

Nu är det klappat och klart. Chilis prövotid hos familjen Tencic i Skillingaryd är till ända, hon är nu där permanent på foder.
Nya husse och matte heter Boris och Sonja och nya kompisen Nalle som är en 9 årig blandis. Allt har gått väldigt bra med inskolningen i familjen. Det har även påbörjats viss träning, lite olika konster och så. Hon är väldigt duktig må ni tro! Jag ser fram emot ett gott sammarbete i framtiden. Ha det gott lilla Cili i din nya familj.

Boris, Chili och Sonja.

Utställningar som är på G: Chilis 1:a blir i Skede. Arrangörer är Njudungs BK, och den är inofficiell. Det är en trevlig liten utställning som jag varit med på några gånger tidigare. Vi tar ochså med oss Liah och Tilda dit. Rapport kommer.

Efter detta blir det Helsingborg  på Sofiero. Dit får Chili och Liah följa med. Det är väldigt många år sedan jag var där med någon hund. Hoppas att det fortfarande är lika revligt att komma dit. Rapport kommer även därifrån.

Ha det gott alla hundvänner.

Kommentarer
Postat av: M-L!

Hej! Roligt att det går bra för Chili hos sin nya familj!!

Lycka till på kommamde utställningar!! Kram!

2010-08-18 @ 12:14:20
URL: http://newborns.zoomin.se
Postat av: Angelika

Hejsan

Kul att det funkar bra.Här är det full rulle har varit i Stockholm ett par dagar pust va skönt det ä'r att komma hem:) mina valpar blir levklara nu till helgen.Jag har också en ponny som ska flytta så det är lite mycket nu så fikat får bli lite frammåt. Men vi hörs Kram angelika


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0