Rapport!

Hejsan alla hundvänner!
Nu var det ett tag sedan ni fick någon rapport, men det har varit lite mycke nu.
Valparna växer, de är nu 7 veckor och ska snart besiktigas. De har verkligen haft tur med att Liah kom hit. Har i henne fått en riktig kompis att busa och brottas med. Lite synd att de bara var två syskon i kullen, men som sagt var fick de ju en syster till. Lilla Let´s Polka Dot Com har fortfarande inte hittat nått hem, men det dyker väl upp nått så småningom.

    Leker med en frolic.  Maja letar efter mera frolic.

Polka letar godis!  Vad gömmer sig här bakom tro?  Polka & Tango Letar efter nåt gott!

Provsmakningen av drinkarna har jag inte genomfört än som utlovat. Absolut Banini kan jag dock rekomendera, den var god! Testar nog Absolut Passion i helgen.
Annars är allting bara bra, det flyter på som man brukar säga.
Ha det gott alla hundvänner!

Kommentarer
Postat av: Annicka

Dom är för härliga dom små , och vad kul dom måste ha tillsamans , synd att jag inte bor närmre då skulle jag dyka upp och be att få kika lite på dom . JR är ju en poppis ras så blir nog inga problem att hitta någon köpare . Kram och ha en riktigt trevlig helg allihopa Annicka

2009-09-18 @ 18:12:33
Postat av: M-L!

Hej! Det var ju bra då att lill Liah kom till er!! Det är viktigt att dom får busa!!

Dom är så fina!!

Här är det full fart på dom små liven nu, så roligt att titta på dom!! Kram!

2009-09-19 @ 11:25:31
URL: http://newborns.zoomin.se
Postat av: anna

Oj vad det går fort, då ska dom snart flytta då? vad dom är söta allihopa!

Kram

2009-09-22 @ 01:17:43
Postat av: Angelika

Hejsan! Länge sedan hur går det för er. Har dina flyttat ännu? mina är bara 5 v men det finns valpar kvar i kullen.Annars mår de toppen fullrulle.

Kram angelika

2009-09-23 @ 05:56:15
URL: http://fridsborgskennel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0