En Tjusig kille från 1:a kullen!



Tissot är en hane från min 1:a valpkull. Alltså broder till Smulan.  Han har tränats och tävlats i lydnad och innehar LP I  Han är också utställd med god kritik och ett Cert.  Han bor hos Catarina i Jönköping.

Tissot är en hane från min 1:a valpkull. Alltså broder till Smulan.
Han har tränats och tävlats i lydnad och innehar LPI + LPII och håller på med
lydnadsklass III. Han är också utställd med god kritik, BIR, Cert och ett CACIB.
Han bor hos Catarina i Jönköping.

Tissot är en hane från min 1:a valpkull. Alltså broder till Smulan.  Han har tränats och tävlats i lydnad och innehar LP I  Han är också utställd med god kritik och ett Cert.  Han bor hos Catarina i Jönköping. Tissot är en hane från min 1:a valpkull. Alltså broder till Smulan.  Han har tränats och tävlats i lydnad och innehar LP I  Han är också utställd med god kritik och ett Cert.  Han bor hos Catarina i Jönköping. Tissot är en hane från min 1:a valpkull. Alltså broder till Smulan.  Han har tränats och tävlats i lydnad och innehar LP I  Han är också utställd med god kritik och ett Cert.  Han bor hos Catarina i Jönköping.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Superfin kille:) De var roligt att träffa ägaren också!

2011-01-21 @ 22:53:12
Postat av: Angelika

Jätte fin :):) Ha en härlig helg:)

2011-01-22 @ 14:34:05
URL: http://www.fridsborgs.se
Postat av: M-L!

Grattis till en så tjusig och duktig kille!! Kram!

2011-01-23 @ 10:51:47
URL: http://kennelnewborns.blogg.se/?tmp=131845
Postat av: Lina K

Vilken tjusig grabb!

2011-01-28 @ 11:32:59
URL: http://algotochsigge.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0