En Kopparbergskille!


Hejsan alla hundvänner!
Tillåt mig presentera: En kille ur min 2:a valpkull. Han heter Sjöbolyckan´s Take A Break "Swip" och bor i Dalarna.
Han är född 2005-04-06 och är efter Tillie och Ville.
Swips husse såg anonsen om JRT valpar när han som skogshuggare var nere i Småland och röjde upp efter stormen Gudrun. Var här och tittade på valparna när de var tre veckor gamla. Då fastnade han för Smulan som vid det tillfället inte var mer än knappt 10 månader, en sådan vill jag ha sa Simon då! Vilket jag naturligtvis inte kunde lova honom att det skulle bli. Fast de är nog lite lika Smulan och Swip i alla fall.

Men familjen är nöjda med denna stiliga gosse.
Sjöbolyckans Take A Break  Född 2005-04-06  Bor i Kopparberg

Sjöbolyckans Take A Break  Född 2005-04-06  Bor i KopparbergSwip & matte Ann-Marie

Det var allt för denna gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0