Blandade bilder på valpar från Sjöbolyckan´s kennel

Hejsan alla hundvänner!

På denna sida kommer jag att pressentera bilder på och från mina valpköpare och deras nya små pärlor!
Hoppas att ni ställer upp och skickar bilder till mig.
[email protected]


På väg hem!
Först ut var Chili Thai Flakes"Chili"


Snart hemma!  Valpkurs Bennie i närbild. Bennie solar magen. Bennie Tunellträning Bennie hopptränar
Sedan flyttade Thomas Lynley "Bennie"

På hemväg!     
Därpå kom turen till Chili Cascabell "Bella"

  Kul på ängen! Barney 
Efter Bella flyttade Tom Barnaby "Barney"


  Habbepojken, den lilla sötnosen! Habbe på promenad.
Sedan kom turen till goa lilla "Habbe" Chili Habanero.

På hemväg! Sigge Sigge på promenad
Här far trollet "Sigge" iväg, Chili Jalapeno är mamma upp idagen.

Sigges snygga profil! Sigge tar igen sig i soffan! Sigge i snön! Sigge med kompisen Algot Sigge poserar!
Nya bilder på Sigge, snart ett år!


 Chili på promenad Chili 
Tiken som också heter "Chili" Chili Piri Piri, har flyttat hem igen.
Hon blir alltså kvar här hos oss.

Maja med sin nya matte Maja hemma i trädgården.
Helen & Let´s Tango With Maja "Maja"

Ezter med sin nya familj Ezter poserar. På agilitytävling. Hon älskar verkligen at springa, lilla Aztrid! Agilitystjärnan. 
Kronstrands och Let´s Polka Dot Com "Ezter"
Har även tiken Sjöbolyckan´s Guzzi Envy Me "Aztrid".


Ellas nya matte. Ella poserar. Ella i trädgården. 
Marianne & Absolut Banini "Ella"

Absolut Passion & Absolut Victory India & Boston India vilar sig i soffan. Boston vilar sig på mattan
Familjen Wittbjer med Passion & Victory "India & Boston"

Tre hundar från samma kull.  Calypso, Calisto och Vega super Nova. Calle på höstpromenad. Calle på frostig promenad. Han är drygt 2 år här.  
Tre av Himlakropparna         Calle                              Calle
Nova, Calle & Calisto 
Nova på höstpromenad. Ca 2 år på bilden. Nova ligger och latar sig.
    Nova                              Nova

Chippy på promenad.
Scrappy Doo
Sötnosen. Mattes och Lillmattes älskling! Stilig herre på ca 5 år. Broder till Smulan. Tissot.
Smulan                      Smulan                              Kakan "Tissot                  Tissot



Kommentarer
Postat av: Anna

Hejsan!

Längesedan jag kollade på din blogg!

Kul att se att det händer lite hos er.

Fint med egen valpsida, den kommer jag att kolla in så ofta jag hinner.

Det är kul att se hur valparna utvecklas.

<Hoppas att du får in många fina bilder framöver!

Kram från mig!

2010-08-28 @ 11:03:40
Postat av: Angelika

fin sida hoppas de skickar in många fina bilder:) Ha det gott:) Kram angelika

Postat av: Lina K

Så många fina valpar du fött upp Janette! alla är bedårande. Men måste ju säga att Sigge är finast eftersom att han är min :-)

2011-01-31 @ 14:44:13
URL: http://algotochsigge.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0